Kolejorz rozprawi się z Błękitnymi?

0

W drugim rewanżowym spotkani półfinału Pucharu Polski zobaczymy pojedynek Lecha Poznań z Błękitnymi Stargard Szczeciński. Dla gospodarzy czwartkowego meczu to coś więcej niż kolejny mecz ? to starcia o honor Ekstraklasy i zespołu. Odpadnięcie bowiem z rozgrywek Pucharu Polski na tym etapie i z takim rywalem byłoby bowiem katastrofą marketingową dla drużyny z Wielkopolski!

Lech przegrał bowiem pierwszy mecz z amatorskim zespołem z II Ligi aż 3-1 i aby awansować, musi w czwartek wygrać przewagą minimum dwóch bramek. To zadanie na pewno jest wykonalne ? w szeregach Błękitnych grają przecież zawodnicy, którzy na co dzień nie zajmują się piłką i nie powinni dorównywać Poznaniakom szybkościowo, wydolnościowo i technicznie. Pierwszy mecz już jednak wygrali, awansują do półfinału?

W Poznaniu biją na alarm. Sztab szkoleniowy postawił jasne cele przed zespołem, w szatni pojawił się również prezes klubu. Lech miał wygrać dwa najbliższe spotkania, inkasując komplet oczek w Ekstraklasie i awans do finału Pucharu Polski. W tym celu piłkarze nie dostali wolnego i trenowali w oba dni świąteczne. Presja zadziałała motywująco i Lech w 25 kolejce Ekstraklasy wygrał w Bełchatowie 1-2, choć nie zagrał wielkiego spotkania. Połowa zadania została zatem wykonana, pora na czwartkową odsłonę.

O tym, że Lecha w czwartek wygra, są przekonani bukmacherzy. Pytanie brzmi raczej w jakim wymiarze. Zadanie wydaje się być proste ? zajechać kondycyjnie rywali i strzelić im minimum dwie bramki więcej. U siebie Poznaniakom ta sztuka dotąd udawała się bardzo dobrze, jak będzie w czwartek? Błękitni są przecież świadomi swojej sytuacji i na pewno nie pozwolą sobie na otwartą grę z tak wysoko notowanym rywalem. Znajdą na przekór wszystkim drogę do finału?

Kurs na Lecha wynosi 1.20, remis jest wyceniany po 6.25, zaś za wygraną Błękitnych Bet365 płaci 12.50

Już teraz otwórz konto na Bet365 i odbierz swój darmowy bonus!

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.